قرارگاه آثار، یادگاه شهدای اقتدار ملی

آینده نگارهای اقتدار ملی با محوریت شهید اقتدار کشور «سرلشکر حسن تهرانی مقدم»

logo

قرارگاه آثار

آینده نگاره های اقتدار ملی، ملهم از
مدیریت جهادی و انقلابی سیدالشهداء اقتدار

سرلشکر «حسن تهرانی مقدم»


logo

دوازدهمین سال فراق

ویژه مراسم دوازدهمین سالگرد شهادت
سیدالشهداء اقتدار و امنیت کشور

سرلشکر «حسن تهرانی مقدم»

به همت سازمان هوا و فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

هشتمین اجلاس بین المللی

مجاهدان در غربت

یادکرد شهدای اقتدار و امنیت جهان اسلام
با مشارکت مؤسسه فرهنگی هنری سرلشکر شهید حسن تهرانی مقدم

اهم رویدادها

ویژه مراسم گرامیداشت دهمین سالگرد شهادت سرلشکر شهید حسن تهرانی مقدم با عنوان «محفل انس یاران حاج حسن» برگزار شد

 ویژه مراسم گرامیداشت دهمین سالگرد شهادت سرلشکر شهید حسن تهرانی مقدم با عنوان «محفل انس یاران حاج حسن» برگزار شد

ویژه مراسم گرامیداشت دهمین سالگرد شهادت سرلشکر شهید دکتر حسن تهرانی مقدم با عنوان «محفل انس یاران حاج حسن» همچنین «شهدای کاشانک» در مسجد جامع والفجر کاشانک، عصر روز جمعه ۲۱ آبان ماه ۱۴۰۰ برگزار شد. در این مراسم، ابتدا سردار دکتر «محمد تهرانی مقدم» برادر شهیدان علی و حسن تهران مقدم طی سخنانی، برخی از ویژگی های اخلاقی و فضائل شخصیتی «حاج حسن» را بیان کرد و به تشریح نقش وی در شکل گیری صنایع دفاعی و موشکی ایران پرداخت و از دست اندرکاران برپایی این مراسم، تقدیر کرد.

سخنران بعدی این مراسم، سردار «حسین رحیمی» فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ بود که علاوه بر ذکر خاطرات خود از این شهید والامقام، برخی از خصوصیات کاری و سجایای اخلاقی این شهید بزرگوار را برشمرد. 

حجت الاسلام والمسلمین قنبری دیناروند نماینده ستاد کل نیرو های مسلح و مدیر مؤسسه سرلشکر پاسدار شهید حسن تهرانی مقدم نیز طی سخنانی، برپایی مراسم تجلیل از شهدا را مصداق بارزی برای تجلیل از شعائر الهی خواند و خون این شهدای گرانقدر را ضامن حفظ و بقای انقلاب دانست.

یادآور می شود در این مراسم، علاوه بر سردار محمد هادی، فرمانده هشت سال دفاع مقدس، حجت‌ الاسلام والمسلمین دکتر محمدی امام جماعت مسجد، دکتر حمیدرضا حاجوی شهردار منطقه ۱ تهران ، مهندس مجید صالحی فیروزآبادی شهردار ناحیه ۵ منطقه یک، سرکلانتر یکم فاتب، رؤسا و کارکنان کلانتری ۱۲۳ و راهور منطقه ۲۸ تهران و خانواده های معزز شهداء و اهالی شریف کاشانک و نمازگزاران مسجد حضور داشتند.

اجرای برنامه نیز بر عهده ی حاج حمید جبلی فرزند شهید والامقام حاج ماشاالله جبلی بود.

در این مراسم علاوه بر سردار رحیمی ، سردار محمد تهرانی مقدم ، حجت الاسلام قنبری دیناروند به ذکر خاطراتی از آن شهید والامقام و و در پایان، لوح تقدیری نیز به امضای فرمانده و اعضای گروه مقاومت شهید حاج حسن تهرانی مقدم به سردار محمد تهرانی مقدم برادر آن شهید بزرگوار اعطا شد.

گفتنی است شهید والامقام حاج حسن تهرانی مقدم در ۲۱ آبان‌ماه ۱۳۹۰ بر اثر انفجار زاغه مهمات در پادگان مدرس ، واقع در شهرستان ملارد ، به همراه تعدادی دیگر از اعضای سپاه پاسداران به فیض شهادت نائل شدند.

در پایان این مراسم علاوه بر مداحی و ذکر توسل، با اهدای لوح تقدیر و یک شاخه گل، از سردار محمد تهرانی مقدم، سردار حسین رحیمی، سرهنگ قاسم‌زاده، سر کلانتر یکم فاتب، سردار محمد هادی، روسای کلانتری ۱۲۳، راهور منطقه ۲۸، شهردار منطقه ۱ و شهردار ناحیه ۵ منطقه یک نیز تقدیر شد.

گفتنی است این مراسم به همت گروه مقاومت شهید حاج حسن تهرانی مقدم و سپاه ناحیه جماران حوزه ۱۳۷ رمضان و با مشارکت امام جماعت، هیئت امنا و نمازگزاران مسجد برگزار گردید و در پایان مراسم، با صرف شام از میهمانان و حضار پذیرایی صورت گرفت.


نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

نگارخانه ویدئویی